Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op mijn telefoon pushmail, whatsapp (laat ik aan aan staan) en af en toe controleer ik facebook heb ik dan genoeg aan 500 mb?

En dan controleer ik om het uur mijn mail even, bekijk ik facebook en stuur ik een berichtje per whatsapp, soms een site bezoeken en een app downloaden wil er ook weleens tussen zitten, mijn vraag is dus al redelijk duidelijk,1. is 500 mb genoeg hiervoor? 2. En blijft mijn internet constant aan staan als ik push mail en whatsapp heb,3. zo ja kost dat veel mb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja die blijft aanstaan maar gebruikt heel weinig, nog geen MB per maand.Alleen als je een bericht krijgt kost dat data. Bij Whatsapp is dat gemiddeld 6 kb per bericht. Mail is afhankelijk van eventuele bijlages. Ik krijg gemiddeld 15 mails per dag, ik whatsapp en ping veel. Facebook gebruikt meer als je foto's up of download. Ik gebruik nog geen 100 mb per maand dus jij hebt aan 500mb echt meer dan genoeg, helemaal als je thuis via wifi gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klinkt alsof je ruim genoeg hebt. Ik zou alleen geen apps gaan downloaden. Dan gaat het namelijk heeeel snel. Voor de rest is 500MB prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing