Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

telefoonabonnement eerder opzeggen?

Ik wil graag van Hi naar Vodafone, maar contract eindigt pas in januari. Kan ik nu al naar Vodafone gaan, een nieuwe gsm ontvangen en per januari mijn nieuwe abonnement in laten gaan? Moet ik Vodafone dan wel al betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Op z'n vroegst kun je 3 maanden van te voren een nieuw abonnement aangaan bij Vodafone als je je eigen nummer wilt behouden. Dus in jouw geval zou dat zijn vanaf een datum in oktober.
Wil je het Hi abonnement eerder opzeggen dan zul je de resterende maanden door moeten betalen (of indien mogelijk bij je huidige Hi je contract proberen over te dragen naar een ander).
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen een totaal nieuw abonnement te nemen bij Vodafone met een nieuw gsm nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

KPN gaat je zeker aan het Hi-contract houden. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
Van Vodafone krijg je pas een nieuwe GSM als je contract (bijna) in gaat. Maar je kunt altijd even bellen met Vodafone. Je weet maar nooit wat je voor elkaar kunt krijgen. Ze willen natuurlijk dolgraag nieuwe klanten verwelkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande klopt tenzij je een 2 jarig-contract hebt, hier mogen ze je niet per definitie aan houden. Dat staat genoteerd in de grijze lijst met betrekking tot algemene voorwaarden, tenzij ze kunnen verantwoorden dat het ze geld kost als ze dat niet zouden doen.
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing