Meer dan 1/4 van abonnementsduur zonder telefoon. Wat zijn mijn rechten?
Ik heb een abonnement voor telefonie samen met een smartphone afgesloten in juli. In oktober ging mijn telefoon stuk (wilde niet meer laden, hardware kapot). Door garantie kon ik mijn telefoon netjes terugsturen naar Belsimpel waar ik mijn contract heb afgesloten.
De reparatie duurde bijna 2 maanden ipv 3 weken, hiervan werd ik niet op de hoogte gesteld. Toen plots een geheel nieuwe telefoon gekregen, uit het doosje gehaald, Androidfout.. Kon deze telefoon dus niet gebruiken. Meteen weer teruggestuurd - weer garantie - maar inmiddels zit ik nog zonder telefoon.
Nu heb ik een paar erg boze mails geschreven dat ik al meer dan 1/4 van mijn contract zonder telefoon zit, waar ik wel voor betaal. Nu willen ze me een 'open doos' model aanbieden die qua (minstens 7 beduidende) specificaties veel slechter is, hier ga ik dus niet mee akkoord.
Klopt mijn idee dat ze mij inmiddels zo snel mogelijk mijn telefoon of een goed vergelijkbaar toestel moeten aanbieden of heb ik hier geen recht op en moet ik netjes wachten en doorbetalen? Alvast bedankt voor het antwoorden!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.