Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een telefoon koppelen aan mijn huidige abonnement bij Hi ?

Ik heb een Sim-Only abonnement bij Hi afgesloten, dit is ongeveer 3 maanden geleden, en nu vroeg ik mij af of ik bijvoorbeeld een telefoon uit kon zoeken in de Hi winkel en deze dan kon koppelen aan mijn huidige abonnement, dat ik mijn abonnement dan aanpas en meer per maand ga betalen? Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Je kunt prima een toestel kopen zonder abonnement. Als hij simlockvrij is dan kun je je huidige simkaart (incl abonnement) in het nieuwe toestel gebruiken. Je kunt trouwens bij alle winkels simlockvrije toestellen kopen en daar je HI simkaart in stoppen. Dat hoeft niet per sé bij de HI winkel.

Maar aangezien je toch met je huidige HI abonnement naar de HI winkel wil gaan kun je je ook door hen laten voorlichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me sterk dat hier mogelijkheden voor bestaan. Je simonly abonnement is waarschijnlijk een contract voor 1 of 2 jaar. Als je dat gaat veranderen is het gewoon contractbreuk en zul je bij moeten betalen ookal blijf je bij Hi. Lijkt me in dit geval handiger als je gewoon een losse telefoon koopt (dat zou ook nog wel eens voordeliger kunnen zijn als je het oude en het nieuwe maandbedrag wat je anders zou krijgen met elkaar vergelijkt en het verschil per maand optelt. Dan heb je al gauw een bedrag waar je een redelijke telefoon mee kunt kopen). Maar goed, ik ben natuurlijk geen Hi verkoper, dus de beste manier is gewoon naar de winkel gaan en vragen of het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing