Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een prepaid kaart waar geen tegoed meer op staat en geen Abonnement, hoe kan het datbik toch overal whatsapp heb? Ik kan niet op gwn internet.

Overal kan ik whatsapp verzenden, ook als ik geen wifi heb, het verstuurd en ontvangt wel heel langzaam. Ik ben verbonden met KPN mobiel internet. Hoe kan het dat ik al bijna een jaar niets betaal en toch (langzaam, alleen whatsapp) internet heb? Kan ik rekenen op straks een heel grote rekening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Geen slapende honden wakker maken :) ik heb ook zo iets (gehad) met m'n Franse prepaid kaart . In nl zijn de prepaid kaarten min of meer anoniem ,:) dus geen rekening lijkt me . In Frankrijk verplicht op naam en naar een aantal maanden is je kaart dood !!! Vol of niet .:( maar m'n lege prepaid had nog wel internet :) ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan. Je hebt in deze situatie geluk.
Ik had ooit een kaart en die bleef steken op 0.14cent. Ik heb daar nog een week door mee kunnen bellen en sms. Toen stond er opeens 0.00euro tegoed.
Dus het is puur geluk wat je hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding