Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan k simkaart van m'n mobiel verplaatsen naar 'n andere mobiel. Dus m'n vodafone sms+bel+web(2jarig) abonnement wat nog niet verlopen is, overzetten?

Kan ik de simkaart van m'n mobiel verplaatsen naar 'n nieuwe mobiel. Dus m'n vodafone sms+bel+web (2 jarig) abonnement, wat nog niet verlopen is (nog 1½ jaar bruikbaar), overzetten naar een nieuwe mobiel?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er op die andere mobiel geen simlock zit is dat gewoon mogelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Samsung Galaxy S, dus ik moet gewoon een losse Blackberry Bold 9780 kopen en dan kan ik dat gewoon gebruiken? Of heeft de Blackberry een ander abonnement nodig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die blackbarry los koopt zonder simlock dan kan dat gewoon! alleen moet je voor blackbarry wel speciaal internet nodig. Pas wel op je heb tegenwoordig ook micro simkaartjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus het komt er op neer dat ik een simlock vrije Blackberry moet kopen van 350 euro en dan ook nog mn abonnement moet aanpassen? kan dat wel als ik nog anderhalf jaar te gaan heb?

Andere antwoorden (1)

Het kan als de telefoon simlock vrij is, of als de telefoon een simlock van Vodafone heeft.
Als de telefoon een andere simlock heeft kun je de lock laten verwijderen in een gsm-winkel of stalletje op de markt, is de gelockte GSM ouder dan een jaar dan kun je de unlock-code gratis opvragen bij de helpdesk van de provider van die GSM.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding