waar kan je een filmpje vinden van de val van wouter weylandt
Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb de val namelijk niet gezien en ik hoor veel mensen er over van dat het een erge val was dus ik vraag me dan af hoe zag dat er uit en ik ben heus geen ramptoerist en ik vindt het ook niet leuk om iemand te zien dood vallen
Maar denk niet dat ze er al zijn....ik kan er niets over vinden voor je
Zoiets moet je niet willen zien. Ik vrees trouwens dat het niet het enige slachtoffer gaat worden deze giro....
Deze tour is onmenselijk, de zwaarste stukken moeten nog komen. Ik citeer een klein stukje dat ik vorige week las over deze ronde:
"Alberto Contador, de beste klimmer van de wereld, verkende de bergetappes een paar weken geleden. Na afloop bekende hij dat hij er bang van was geworden. En dat het misschien beter zou zijn om sommige stukken op de mountainbike af te leggen. ‘Zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit is nieuw voor me. Ik heb me nog nooit voorbereid op zo’n zware ronde.’ Vooral de tot nog toe onbekende Monte Crostis boezemde hem angst in. De klim (met stijgingspercentages tot 18 procent), maar ook de afdaling: een vrije val over onverharde weggetjes van een meter breed. Contador: ‘Dat is niet de grens opzoeken – dat gaat er ver overheen. Begrijp me niet verkeerd: het is prachtig daarboven. Maar dan wel om te barbecuen." http://www.depers.nl/sport/566158/Alles-voor-het-spektakel.html
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.