Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Makkelijk een bokszak maken of goedkoop kopen?

Ik had graag een eigen bokszak gemaakt, maar ik heb geen flauw idee hoe. Eerst dacht ik om een speciale schuimige stof aan de muur te plakken om daar tegen te slaan, maar ik weet niet of dat zacht genoeg is... aan de andere kant heb ik al wat rondgesnuffeld op internet, en zie dingen staan zoals bokzakken gemaakt van vodden en oude kleren enzo. Heeft iemand een idee voor zeer eenvoudige een bokszak te maken? of toch iets waar ik tegen kan slaan (vooral om mij uit te leven op bepaalde momenten en ook voor spieren wat te 'trainen')

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
7.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bartsmit heeft er een voor 7 euro, maar volgens mij is het niet zo stevig: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=595596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat wel eens gemaakt voor iemand! Gewoon van een goedkope meubelstof een grote tube genaaid (met degelijke steken- zig zag en daaroverheen een rechte steek) en deze gevuld met houtvezel-kattenbakkorrels. Het resultaat was een stijf maar toch iets verend exemplaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een postzak zou ideaal kunnen zijn, maar daar is denkelijk lastig aan te komen.

Probeer een kussensloop.
Wel een ouderwets degelijk exemplaar natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De goedkoopste oplossing is een postzak ritselen.
daar zitten 4 lussen aan met 3hoekige ringen.
De zak vullen met wat je nodig acht en de zak ophangen aan de lussen.
Om je handen te beschermen tegen de ruwe stof gebruik je handschoenen of gebruik een rol seal om de postzak in te sealen.
Er zijn D, B en C zakken. D is de kleinste postzak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een winkel waar ze graszaad en kunstmest verkopen .
Die krijgen heel veel produchten in zakken aangeleverd.
Koop een zak vul de zak met zand maak de bovenkant dicht mat een stevig stuk touw en ophangen die zak en je boksbal is klaar .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding