Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan gratis of goedkoop grootformaat tekenpapier of heel dun karton?

En dan denk ik aan vellen van zo ongeveer 500mm x 700mm. Mag iets groter maar niet veel kleiner.

Gewoon om te tekenen en knutselen.

Bij de kantoorboekhandel verkopen ze van dat soort vellen voor 1,50 per stuk.
Dat vind ik nogal prijzig! Elke tekening die mislukt kost dan weer 1,50. (0f 75 cent indien ik de achterkant nog zou gebruiken)

Wie weet een goedkoper adres voor papier?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kantoorboekhandels zijn altijd duur. Een speciaalzaak voor kunstenaarsbenodigdheden is vaak een stuk goedkoper. En als je meteen 100 vel koopt is het nog goedkoper. 70 bij 100 cm kost bij van ginkel, 41 cent en een pak van 100 vel kost 37,08. Ze hebben daar een grote papier snijder dus dan kan je de vellen zelf op maat maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wie weet kun je bij een drukkerij of bedrijf waar veel geplot wordt, om reststukken vragen. Dan heb je waarschijnlijk wel dun papier. Als je ze b.v voor een club nodig hebt, heb je er ook een goed verhaal bij.

Dun karton, dat zijn ook die misdrukken die stukadoors gebruiken om vloeren af te dekken. Die kun je ook bij de Gamma kopen, met aan de ene kant een misdruk van 'n verpakking en aan de andere kant gewoon 'kartongrijs'. Ideaal om te knutselen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IKEA heeft papierrollen. Ook met bijpassende beugel om aan de rand van een tafel of bureau te monteren.
Papier kost € 2,99 en de houder € 5,99.
(http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=rol+papier)
Je kunt ook gewoon een rol behang kopen en de achterkant gebruiken.
Zelf gebruiken we vaak van die kalender-bureau-onderleggers of hoe heten die dingen. Moet je wel net ergens werken waar je dit soort 'relatiegeschenken' krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Papierrol is 47 cm breed en 30 mtr. lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding