Ik moet een achterwaartse buikdraai doen in lo en ik kan dat niet, wat moet ik doen?

In sport moet ik volgende week woensdag een achterwaartse buikdraai doen aan een rekstok.
Ik kan dat niet en heb ook geen rekstok thuis of in de buurt om te oefenen?
in het filmpje zie je dat het meisje al boven op de rekstok zit/staat, wij moeten starten vanop de grond. :(((
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
2.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik neem aan dat je dat op school moet doen (voor een punt)?
Zo Ja, hebben jullie het opbouwend (in moeilijkheid) geoefend?
Als klein kind maakte je ook niet meteen de perfecte koprol. Toen rolde je ook eerst vanaf de springplank omlaag etc.
En indien jullie het wel hebben geoefend en het lukt niet, kun je 2 dingen doen.
Ga naar een speeltuin, park waar ze een stang hebben om te oefenen.
Of vraag tijdens de les om hulp van de leraar. Dat kan echt met de armen.
Doe verder je best, meer kun je niet doen. Niet iedereen kan even goed tekenen, turnen, talen of wiskunde.
Succes en blesseer je niet!
Inekez1
5 jaar geleden
Achterwaartse buikdraai vanaf de grond heet ook wel borstwaartsom. https://www.youtube.com/watch?v=PAfANWeFtZo Belangrijk bij turnen is kracht in je armen, zodat je je lichaam zo dicht mogelijk tegen de rekstok kunt houden tijdens het draaien. Raakt je lichaam te ver van de stok af, dan krijg je nooit die draai voor elkaar.
Kracht in je armen kun je makkelijk thuis trainen: met boeken of flessen water kun je eenvoudig gewichtheffen, je kunt jezelf optrekken aan een deurkozijn of ladder, opdrukken op de grond etc.
Of het dan lukt om voor a.s. woensdag die buikdraai te kunnen doen kan ik niet garanderen, maar extra kracht in je armen kan nooit kwaad.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En leg je hand altijd veilig om de stang.
Als je de duim er onderlegt en de andere vingers erover, kun je draaien en nooit losschieten, als je de stang maar blijft vasthouden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En war KeesWim zegt, neem iemand mee die geconcentreerd naast je staat. Om een eventuele val op te vangen. Let er inderdaad op dat de ondergrond gras, rubber tegels....is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank jullie wel
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Being called down to the principal's office wasn't uncommon for Alex but being threatened to be kicked off the team was new to him. Flunking civics class he had to talk with Mrs. Mitchel to try to fix it. Walking into her office, and taking a seat, she was startled by my abrupt presence https://rodrigolascivo.com/category/sitios-de-fakes-de-celebrities/ . "Most people knock before entering, Alex." She said, sternly. Apparently I had caught her in the middle of putting on thigh high nylons, watching her swiftly swing her feet back off her desk and adjusted her skirt. She always came across as a dominant, cold, bitch, probably because she never gets the proper fucking she needs, but in an odd way, it turns me on.

Antwoorden (1)

Als je denkt dat het je niet lukt,gewoon niet doen ze kunnen en mogen je niet dwingen om iets te moeten doen.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dankjewel
x