Hoe kan ik breeder worden?
Hallo, ik ben een gezonde jongen van 17 jaar, ik ben qua bouw niet breed, ik ben best mager, en dunne armpjes, benen vallen mee. Ik heb sinds kort een vriendin en voel me zeer zeer onzeker over mijn lichaam... ik wil graag gaan trainen voor de zomer, ik heb dit al eens eerder gedaan maar... het lijkt wel of het gewoon niet kan/niet lukt. Ik heb maanden lang meerdere keren per week pittig gesport in de sportschool, ik heb de oefeningen gedaan voor over heel m’n lichaam , dus niet alleen armen en buik haha, maar het lijkt wel of het gewoon niet werkt... wat moet ik doen? Eerst aankomen, en dan trainen? Harder trainen? Vaker trainen, langer trainen, anders trainen? Ik ben een beetje hopeloos, het móet toch kunnen?... kan iemand mij aub helpen want ik ben heel onzeker en wil dat niet meer, het doel is gewoon dat ik wat breeder wordt, en wat dikkere armen krijg, en een sixpack is ook niet verkeerd, maar dat lukt dan gek genoeg wel... maar kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Vraag hulp van een personal trainer als je echt resultaat wilt. En reken op minstens een jaar hard werken voor je resultaat ziet.
Ik heb een stapel dochters (3 stuks). Toen die op het VWO zaten hadden ze vrienden genoeg die allemaal langs kwamen. Spiering-dun, de een nog dunner dan de ander, jongetjes.... Toen ik het hele stel na 5 jaar terug zag bij de uitreiking van een universitair diploma, waren het mannen, breed in de schouders, uitgegroeid en stabiel met een open blik en op de plek waar ze wilden zijn. Maak je niet druk, Alles wat goed is heeft tijd nodig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.