Sportschool wijzigt opeens de doelgroep sporters naar 50+-plusser, kan dit zomaar?
Vanaf april 2016 heb ik een jaarabonnement afgesloten bij een sportschool en alles in een keer betaald. Door een blessure ben ik hier een tijdje weggeweest dus de sportschool was al bekend bij mij. In juni kreeg ik een mail met de mededeling dat ze zich gingen specialiseren in begeleiding en dat betekende een verhoging via de abonnementen. Als je voor 1 juli aangaf dat te willen, kreeg je twee maanden extra, dus heb ik dit gedaan. N,u kreeg ik vandaag wederom een mail met de mededeling dat ik volgende week daar nog kan sporten, de week daarop ze gesloten zijn omdat ze naar een andere locatie gaan. Terwijl ze verbouwen kan ik anderhalve week gebruik maken van de aangeboden sporten in de sporthal. Op zich snap ik dat ze gaan verhuizen, maar vanaf die datum gaan ze zich richten op de 50+-plusser. Dit betekent dat ze andere groepslesssen gaan aanbieden, en de lessen die ik volgde komen minimaal terug en tijdens werktijd.
Daarnaast begrijpt je het vast al, ben ik nog lang geen 50, kan ik mijn geld terugeisen, heb ik een keer 12 x € 39,50 betaald, dus zonde om niet meer te gaan, omdat de doelgroep niets voor mij is. Daarnaast als ik spinning lessen wil volgen ik aangewezen ben om dit op een ander locatie te gaan volgen. Kortom ik heb advies nodig, of ik mijn geld kan terugeisen. Alvast bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.