wat is de goedkoopste manier om te sporten?
Sinds ik eenmaal heb ontdekt wat cakejes :D zijn ben ik een vaste abonnee van aankomen. Ik wil deze kilo's graag kwijt, maar heb geen geld voor een sportschool, en ook zit het er niet in om thuis fitness spul te kopen. Eigenlijk wil ik niet meer dan 50 euro besteden aan spullen. Ik moet nog wel dingen kopen als sportschoen, althans, als ik niet op mijn hakken wil joggen. heeft iemand misschien een idee waar/hoe ik kan afvallen? En graag goedkoop, alvast bedankt! :)
Als je 80% van de tijd gezonde keuzes maakt, houd je 20% over voor de iets minder gezonde dingen. Sporten is prima, maar als jij een uurtje gaat trainen en dan de overige 23 uur op je kont zit, schiet je nog niet veel op. Dingen als meer fietsen, meer traplopen, de auto verder weg parkeren etc, helpen een stuk meer.
Als je alleen schoenen met hakken hebt, is het wel handig om een paar platte schoenen aan te schaffen Dat beweegt een heel stuk makkelijker. Maar die hoeven de wereld niet te kosten, en het hoeven niet eens sportschoenen te zijn. Een paar lekkere instappers is ook uitstekend. als je goed zoekt, heb je die al voor rond een tientje. Het enige wat je verder nog nodig hebt als je echt lekker wilt gaan wandelen of fietsen, is een goede waterfles en eventueel een simpele rugzak. ;-) Geen cakejes in doen !!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.