Is er een indoor speeltuin/klimparadijs voor volwassenen in het Noorden van het land?
Ik zie wel meerdere indoor speeltuinen voor kinderen, maar bestaat dit ook voor alleen volwassenen?
In de omschrijving van speeltuinen voor kinderen kan ik niet goed vinden of je er zelfstandig als volwassene in mag, of alleen als begeleider bij een kind. Het maakt mij niet zoveel uit of er ook kinderen spelen.
Het liefste wat meer in het Noorden van Nederland (Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel). Prijs maakt niet zoveel uit.
Iets outdoor vind ik ook wel leuk, maar het liefst iets binnen.
VOor zover ik weet zijn er echt geen 'ballenbakken' die zich volledig richten op volwassenen. (En ik wil ook niet willen weten hoe groot de kans op blessures daar wel niet zou zijn).
Ben je met een groepje, dan zou je eens kunnen navragen of je de ruimte voor bijvoorbeeld een feest buiten normale openingstijden ('s avonds ?) kunt afhuren. Veel personeel is er dan eigenlijk toch niet nodig (toezicht, schoonmaken), hooguit aan de bar, dus de kosten zouden nog wel eens kunnen meevallen.
'Ik wil dat graag weten', zeiden ze.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.