Ik moet regelmatig hardlopen op mijn werk bij een calamiteit, maar ik heb geen conditie, hoe bouw ik dit op? (snel)
Sportschool heb ik geen tijd voor. Dus ik wil mijn conditie trainen d.m.v. hardlopen buiten. En ik wil dit eigenlijk snel voor elkaar krijgen. Nog een paar keer alarm achter elkaar op een vijfde etage en ze kunnen me afvoeren.
Wat is verantwoord? Antwoorden als "steeds iets meer opbouwen" zegt me niet veel. Want wat is meer? En wanneer moet je stoppen?
Toegevoegd na 33 minuten:
Met "geen tijd" bedoel ik dat ik werk heb met onregelmatige diensten. Dit houd in dat ik niets heb aan sportscholen met beperkte openingstijden en ik voel er niet veel voor om een eind te rijden naar een sportschool met betere openingstijden.
Buiten hardlopen kan altijd en scheelt benzine. (En maandelijkse lidmaatschap kosten)
Toegevoegd na 39 minuten:
Met "geen tijd" bedoel ik dat ik werk heb met onregelmatige diensten. Dit houd in dat ik niets heb aan sportscholen met beperkte openingstijden en ik voel er niet veel voor om een eind te rijden naar een sportschool met betere openingstijden.
Buiten hardlopen kan altijd en scheelt benzine. (En maandelijkse lidmaatschap kosten)