Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de geocache app koop voor iPhone, moet ik dan ook nog die 9 euro per maand lidmaatschap betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
979

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kopen van de app heeft geen enkel effect op de kosten voor je geocaching lidmaatschap.

Wel is het raar dat je nu 9 euro per maand betaalt. Want het basislidmaatschap is gratis en daarmee kun je gewoon prima geocachen. En een premium lidmaatschap kost € 29,95 per jaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik cache al een jaar of wat en heb nog nooit iets betaald. Behalve de app dan en die is erg handig.

Toegevoegd na 2 uur:
Met de app kun je direct aan de slag als je een account hebt (= gratis basislidmaatschap). Je hebt in feite zelfs geen GPS meer nodig want je iPhone navigeert. Een echte GPS is wel wat nauwkeuriger dus je kunt die beter wel gebruiken.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als je de app voor €9,00 koopt. Heb je niet persé dat premiuminkoop membership te betalen? En kan ik de app gewoon gebruiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord, het heeft me erg gehelpt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding