Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar moeten moeders met jongens zich omkleden?

Nu heb ik pas baantjes getrokken in het lokale zwembad. Ik had geen muntjes bij me dus ik heb mij in het gezamenlijke herenkleedruimte omgekleed en mijn kleren daar achtergelaten. Toen ik echter terug kwam om mij aan te kleden zat de herenkleedkamer vol met vrouwen die hun zoontje (al dan niet met dochter) aan het omkleden waren. Nu zal het mij werkelijk een zorg zijn wie mij ziet tijdens het aankleden. Maar er zaten toch wat ongemakkelijk lachende moeders die hun kinderen hun handen voor hun ogen lieten doen toen ik zeg maar de rest van mijn lichaam aan het afdrogen was. Moeten ze dan niet gewoon naar de dameskleedkamer gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is eigenlijk de bedoeling dat moeders met hun (jonge) zoontjes zich bij de dames kleedkamer omkleden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal gaan moeders met jonge zoontjes tot ongeveer plusminus 8 jaar gewoon naar de dameskleedkamer. Omdat volwassenen eigenlijk alleen maar in de kleedkamer van hun eigen geslacht mogen en bij (jonge) kinderen wordt daar wat minder moeilijk over gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding