Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je bij een schietclub gewoon als geen lid komen schieten,net als een 1 head karten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt 3 keer komen als introducé, je mag dan de schietbaan op onder deskundige begeleiding en mag schieten met karabijn, pistool of revolver.

Na 3 keer als introducé geweest te zijn, moet je besluiten om wel of niet het lidmaatschap aan te vragen.

Dit is bij S.V.Duel,maar of dit ook voor andere schietverenigingen geldt zou je zelf even moeten nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke,maar wat ik bedoel is dat ik niet perse lid wil worden maar gewoon afentoe op de schietbaan wil knallen zonder al te veel poespas erbij.
dank voor je andwoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat zal je niet lukken.
Antoni
10 jaar geleden
Als je iedere schietvereniging van het land drie keer bezoekt, dan kan wat de vraagsteller wil, toch wel? Waarschijnlijk is hij dan wel even zoet! Als er tien schietclubs bestaan, en je bezoekt iedere twee weken één (met een maximum van drie bezoeken per vereniging), dan ben je al meer dan een jaar verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zo kun je het ook doen,maar het is nog maar de vraag of dit bij elke vereniging kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals ik net in mijn antwoord heb vermeld, dienen introducées aangemeld te worden bij de KNSA. De bovengenoemde suggestie zal dus niet werken.
Antoni
10 jaar geleden
Goed om te weten!
Soms heeft een schietvereniging een open dag, waar je ook een beetje mag proberen met bepaalde pistolen en geweren.
Ik ben eens op de open dag van deze mensen in Hoogeveen geweest: http://www.schietsportverenigingdevrijheid.nl/index.php

Ik weet niet waar je info over open dagen kan vinden, staat misschien wel op de site van een schietvereniging bij jou in de buurt.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee, dat is in principe niet mogelijk. Zoals in de andere antwoorden al geschreven, kun je wel als introducé en aantal keer meeschieten. Introducées dienen echter wel bij de KNSA te worden aangemeld. Na deze introductie is het mogelijk in eventueel lid te worden.
Maar regelmatig schieten zonder lid te zijn is niet mogelijk.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding