Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vroeger fitnesste ik veel en fanatiek. Ik heb de laatste tijd motivatieproblemen en train niet meer. Hoe kan ik me motiveren?

Ik ben 36 jaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Zorg ervoor dat je een vast trainmaatje hebt, die wil je immers niet laten barsten toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien laat je lichaam zo weten dat die manier van trainen niet bij je past en je een andere vorm moet zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zit met hetzelfde probleem ben nu weer langzaam aan het opbouwen. ik heb gekozen om andere sporten te gaan doen binnen de sportschool.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een mooie vrouw als trainer nemen :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je gaat gewoon fitnessen, maar nu doe je elke keer als je getraint hebt iets wat je heel leuk of fijn vind , wat je alleen na de training doet , op een zeker moment merk je dat je zin in trainen hebt , omdat je daarna een beloning krijgt die je jezelf geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de noodzaak van het trainen, met het zien van de noodzaak komt ook je motivatie weer terug... Of zit je al in een midlife crisis?

De noodzaak zien van fitness motiveert...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je stopt krijg je hang tieten(ja, als man).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin af en toe een fitness blad te kopen. De foto's en informatie die je daar in vindt zullen je ongetwijfeld motiveren. Mocht het toch moeilijk zijn neem dan een personal trainer, die zorgt er ook wel voor dat je gemotiveerd wordt/blijft.

Tevens kan je eens informeren bij verschillende sportscholen, er zijn sportscholen waar diverse begeleiders rondlopen waar je op afspraak komt sporten. De sportschool zal je dan ook 1 dag voor de afspraak bellen om je de afspraak te herinneren.

En anders: doe het voor je partner! Zij/hij vindt het toch ook leuk als jij er steeds beter uit gaat zien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding