Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Studio Sport mag maar 1 live wedstrijd uitzenden,ivm de rechten,en ze denken dat de wedstrijd van vanavond,Real Madrid - Lyon,meer toeschouwers trekt.Waarom Sat1 Bayern Munchen niet heeft uitgezonden is ook mij een grote vraag.Zal ongetwijfeld ook wel aan uitzendrechten liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Soms is het voor een zender niet de moeite waard om het uit te zenden. Het draait dus allemaal weer om geld..helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat dat te maken heeft met de Olympische winterspelen. Die hebben zoveel extra zendtijd gekost dat de NOS nu weer uren terug moet geven.
(tijdens de Olympische winterspelen werd er ook maar op één van de twee avonden uitgezonden)

Toegevoegd na 10 uur:
Vannacht schoot me de reden te binnen.
Ik wilde weer even kijken wat mijn team in het Championsmanager spel gedaan heeft en ontdekte weer dat slechts de helft van de wedstrijden gespreeld is:

De NOS zend altijd twee CL-wedstrijden per wedstrijdronde uit. Normaal gesproken vonden al deze acht wedstrijden in één week plaats: vier op de dinsdag en vier op de woensdag waar van ze er dus twee uitzenden.

Deze keer zijn de wedstrijden verdeeld over twee weken: op dinsdag werden er twee gespeeld, op woensdag weer twee en de andere vier wedstrijden uit deze ronde vinden pas volgende week plaats.

Ze zenden dan dus nog steeds de twee wedstrijden uit waar ze recht op hebben, alleen zijn deze nu dus verdeeld over twee weken (volgende week is er dus ook maar op één van de twee dagen voetbal op TV)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het draait allemaal om geld.
Er was wel champ.ligue voetbal op t.v ,maar je moet er
voor betalen.
Op sport 1 is het uitgezonden.
florentina-bayer 3-2
arsenal-porto 5-0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn op de betaal tv : Bayen en Arsenal zijn door .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is er wel.

Ik heb gisteren op Sport 1 van Arsenal tegen FC Porto kunnen genieten!

Sport 1 is een betaalzender, ik betaal in combinatie met Film 1 ongeveer €23,00 per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: