Hoe sport je buikvet eraf met behoud van vrouwelijke vormen?
Ik ben zelf altijd heel erg slank geweest (ook vrij weinig rondingen). De laatste tijd ben ik wat aangekomen (met wat meer vrouwelijke vormen). Nu vind ik dit zelf wel wat mooier eigenlijk, alleen het enige: ik begin hierdoor ook een laagje vet op mijn buik te krijgen (niet mega erg, maar het stoort me). Ik besef me dat alleen buikvet wegtrainen niet echt mogelijk is. Het is ook zo dat het nu nog niet heel erg is (vet op buik) waardoor ik denk dat ik het juíst nu nog gemakkelijk eraf krijg getraind (makkelijker dan dat ik hier jaren mee wacht en het buikvet nog meer is toegenomen, het is nu nog in proporties zeg maar, dus is het nu ook nog makkelijk om het te trainen). Ik ben van mezelf dus vrij slank, dus het gaat me niet zozeer om afvallen (in de zin van kilo's kwijtraken), maar het liefste zou ik de ronde vormen wat willen behouden, maar wel een strak lichaam krijgen. Is het opbouwen van spiermassa een optie? En hoe pak ik dit aan? Ik las iets over cardio afwisselen met krachttraining? kan ik dit ook thuis zonder apparaten doen met alleen lichaamsgewicht te gebruiken als krachttraining? en wie weet er misschien een goed online programma? Alvast bedankt!
Ben benieuwd naar verdere sportadviezen! ;)
Hou van je vormen. Van top tot teen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.