Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het laatste beetje water uit mijn intex opblaaszwembad?

Ik heb dus al de tuinslang op het gat aangesloten waardoor het grootste deel nu weg is maar dat stukje zit z'n 15 cm boven de bodem waardoor er nu dus nog een stuk water staat van ongeveer 15 cm hoog. Hoe krijg ik dit dan weg? Het zwembad optillen is best zwaar, met emmers kan ik de bodem kapot maken...
Vind maar onlogisch dat het uitlaatgaat voor water zo ver boven de bodem zit..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
18.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom neem je dan niet gwn de moeite om een emmer te pakken en het leeg te scheppen? Geef anders twee kinderen ( buur ? ) een heitje voor karweitje vinden ze leuk!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit zou je dan toch met de hand en een klein emmertje leeg moeten scheppen.
De andere mogelijkheden zijn een waterpompje kopen,kun je zo'n kleintje nemen die bij watersportwinkels te koop zijn of je moet een stofzuiger hebben waarmee je ook water op kunt zuigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waterpomp gehuurd uiteindelijk :)

Andere antwoorden (1)

Je kunt de lucht uit het opblaasbad laten weglopen. Daarna kun je vanaf één kant het bad oprollen, waardoor aan de andere kant het water wegloopt.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oprollen gaat niet. Is nog te zwaar met water. Ik had online de gebruiksaanwijzing opgezocht waarin staat dat je het op moet tillen. Gaan we dat maar doen en als het minder zwaar is wat jij zegt idd! Bedankt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding