Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft de app: Zombies, run! een constante internetverbinding nodig?

Heb je 3G of mobiele data nodig als je deze app gebruikt zodat hij kan registreren waar je langs loopt? Of kan je ook zonder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik speel het zelf niet, maar net als Clash of Clans maken gebuik van servers die met het intelnet verbonden zijn, dus heb je geen internet: ook geen spel. Dus conclusie: Ja, een constante internetverbinding is nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Milodewit,

De makers hebben een redelijk uitgebreide "Vraag & Antwoord" pagina op https://www.zombiesrungame.com/support/#question-28.
Ik heb hierop nagekeken hoe het zit: je hebt geen internetverbinding nodig tijdens het lopen. De app gebruikt wel je GPS, om je route vast te leggen voor later én om je snelheid te bepalen.
Geen GPS, of aan het hardlopen op een loopband? Ook geen punt, meestal. De app let dan op hoeveel stappen je zet (via de versnellingsmeter die in veel mobieltjes zit) en gebruikt dat om het verhaal te timen.

Kortom: 'Zombies, Run!" lijkt me een hartstikke mooie steun bij (gaan) hardlopen, zonder gevaar voor je datalimiet of portemonnee. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Op mijn blog http://loopvuur.tumbler.com vind je info en tips voor mensen die (gaan) hardlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: