Kan ik mijn 20% vetpercentage gebruiken om gespierd te worden? of moet ik eerst afvallen?
Ik heb een vetpercentage van 20%, Ben 17,5 jaar oud.
En ik gebruik creatine/eiwitshakes en ga dagelijks 90min naar de sportschool, 5 dagen in de week 28km fietsen. en ik train 3x in de week thuis met buikspieren (ik weet dat ze er niet te zien zijn) en 4 dagen in de week me armen (3/4 oefeningen).
Nu vraag ik me af, als ik breed en gespierd wil worden wat ik graag wil.
Moet ik dan me vetpercentage eerst naar 10% laten zakken voordat ik echt kan beginnen met het ''bodybuilden''? of kan ik nu al beginnen en zo me vet gebruiken om spieren te kweken en er profijt uit halen?
Verder let ik goed op me eten, ik eet veel kip/rijst/varkensvlees/fruit en drink 2,5Liter water per dag.
Dus kort maar krachtig is de vraag: Kan ik mijn 20% Vetpercentage in mijn voordeel gebruiken om breed en gespierd worden en het kunnen laten zien over 10 jaar? of moet ik eerst afvallen voordat ik sowieso iets kan laten zien?
een beetje spieren is natuurlijk wel leuk om te zien, maar uiteindelijk gaat het voor een relatie toch meer om een man met leuk karakter die goed in zijn vel zit, dan een wasbordje.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.