Is fitness een goede manier om conditie op te bouwen, en voor een sociaal leven?
Hallo allemaal,
Ik heb totaal geen conditie, en eigenlijk vind ik dat best wel slecht. Zeker in mijn beroep (Beveiliging). Ik zit heel veel op recepties en loop alleen met de brand en sluitronde. Na een paar trappen, heb ik al adem te kort.
Daar komt bij dat ik ook nog eens flink rook...weet ik moet ik mee stoppen...geen zin in, geen discussie dus ;-)
Neemt niet weg dat ook een roker best wel een goede conditie kan opbouwen.
Daar komt bij dat ik ook regelmatig eet uit een kantine keuken, of thuisbezorgd.nl Dus echt vers en gevarieerd is het niet. Behalve als ik vroege diensten heb, dan kook ik 's avonds thuis gewoon zelf, lekker vers.
Ik merk de laatste tijd dus dat ik wat zwaarder word, en dat mijn uithoudingsvermogen minder is. Daarnaast kom ik nauwelijks de deur uit, behalve voor boodschappen of werk...SAAAAI!
Dus ik zat te denken om misschien lid te worden van een sportschool, en een fitness abonnement te nemen. Iemand daar ervaringen mee? En zou dat werken?
Toegevoegd na 1 dag:
Teamsport is geen optie. Met mijn wisselende rooster kan ik niet vast zitten aan tijden.