Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn conditie verbeteren want ik kan niet lang rennen. Ik heb geen tijd om elke dag te rennen maar train wel 3a4 keer per week volleybal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ook zonder te rennen kan je werken aan je conditie. Door stevig te wandelen bijvoorbeeld, door trap te lopen in plaats van de lift te nemen, door te fietsen (buiten of op de hometrainer), door te gaan roeien. En ga zo maar door.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Doe iedere ochtend rek en strek oefeningen. Doe bijvoorbeeld mee met Nederland in beweging van omroep Max. Als je dit 's morgens doet dan voel je je de rest van de dag veel fitter dus dan ga je uit jezelf al meer bewegen.

Toegevoegd na 49 minuten:
Potjandrie
Ja ik heb er aan meegedaan na mijn zwangerschappen en ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het zo werkt zoals ik zeg. Onderschat zulke kleine bezigheden niet! Vooral als je het doet als je net uit bed bent werkt het energieopwekkend. Juist omdat het niet zo vermoeiend is geeft het je energie. En daardoor ga je uit jezelf al meer bewegen om die energie te gebruiken. Teveel willen put uit, dus een zwaardere sport uitoefenen als je gezondheidsproblemen hebt is heel onverstandig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: