Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goeie constructie om zelf te maken om een bokszak aan te hangen? niet voor aan de muur of aan het plafond?

mijn vader wil mijn bokszak weer op hangen, van ongeveer 80kg ofzo. hij kan niet aan de muur met zo'n galgje ofzo of aan het plafond, dat houd het niet. weet iemand een constructie die je zelf kan maken om een bokszak aan te maken? wij dachten zelf aan een soort galg maar weten niet precies welk materiaal en welke constructie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet aan de muur en ook niet aan het plafond... Dan bildt de vloer over... Hèh...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan van een soort van parasolpot een buis maken die eerst recht loopt maar dan met een boog. De poot moet je dan wel vullen met beton ofzo en de stang daarin steken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staal en lassen kan je mischien niet zelf maar ik wel dus zou ik zeggen neem contact op en we gaan kijken of we het kunnen fixen qua afstand etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een bokszakstandaard (of koop er één)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mooi hoor, maar hoe moet de vs dit zelfmaken, welke materialen en maten enzo? En kopen was volgens mij niet de vraag. Te mager antwoord voor mij, dus vandaar de -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar is mijn antwoord dan anders als het eerste? Je denkt dat het met een parasolstandaard kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook het tweede antwoord gaat niet uit van zelf maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nou, niet zo happen joh, het eerste antwoord geeft wel uitleg over hoe je zijn idee zou kunnen maken, of het werkt.....en het tweede antwoord is een reactie ipv antwoord, maar wat heeft dat met jou antwoord te maken?
Ik motiveer alleen mijn minnetjes altijd, omdat ik dacht dat antwoord gevers dat op prijs stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik mag toch wel antwoord geven op jouw motivatie? Je kunt echt niet zoiets zelf maken dan is zelfs kopen goedkoper.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding