Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden je spieren minder dik en slapper als je ongeveer een maand niet fitnesst?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb een jaar lang gefitnesst alleen ik ga nu een paar keer op vakantie dus ik kan iets langer als een maand niet fitnessen.en daarbij drink ik ook redelijk wat. worden me spieren nu minder dik en slapper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je eerst intensief sportte en nu ineens niks meer, dan worden je spieren minder ja, je kunt misschien wel zien dat ze minder dik worden.
Wat wel het voordeel is, zodra je weer gaat sporten, zijn ze zo weer terug, ze hebben een soort geheugen.

Geniet van je vakantie! Als je zorgt dat je daar ook lekker gaat wandelen en in beweging blijft, dan valt het wel mee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je verder zoveel mogelijk gezonde keuzes probeert te maken, alcohol zou ik persoonlijk niet zoveel nemen, maar dat is je eigen keuze.
Je kunt op vakantie ook wel wat blijven trainen, wat pushups doen zodra je wakker bent etc. Eens een stukje gaan hardlopen voor het ontbijt, kijk wat er mogelijk is op die locatie.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding