Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een hardloop muziek krijgen?

ik wil graag gaan trainen,

maar waar kan ik hardloop muziek krijgen

met bijvoorbeeld deze tekst erin:
'nog 2 minuten hard lopen'
'1 minuut rustig uitlopen'

weet iemand waar ik dit kan krijgen?

het liefst een bron bijvoegen aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
944
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat die bestaan. Stuur een mail naar Karel Noten, hij wil misschien wel een bandje voor je maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het bestaat wel, ik heb het al eens eerder gehad om mijn mp3 speler, helaas ging die kapot en had ik er dus niks meer aan :(
naamlooss
12 jaar geleden
Daar hem ik ook nog nooit van gehoord. Heb wel eens getraind met GPS op mijn iPhone. Ik kon mijn eigenmuziek afspelen en tussen door hoorde hoeveel tijd ik onderweg ben, het aantal kilometers en de snelheid (aantal kilometers per 5 minuten). RunKeeper, is nu gratis te downloaden volgens mij. Ik heb er €7,99 voor moeten betalen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Van een vriend begreep ik dat hij met Evy werkt. Misschien dat andere mensen het kunnen onderschrijven. Hijzelf was er heel tevreden over.

http://rennenmetevy.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rennen met Evy is echt een aanrader. Je hebt een training van 0-5 km en een vervolgtraining van 5-10 km. Het fijne van de training met haar is dat je alleen je mp3 speler hoeft aan te zetten en dan lopen/wandelen. Ze geeft precies aan hoe lang je nog moet lopen en wanneer je mag gaan wandelen. Tussendoor fijne muziek. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik RunKeeper pro op de iPhone (kan ook op iPod). Kun je gewoon je eigen muziek luisteren. Stel je trainingsprogramma in en je krijgt instructies in je oortjes. Je kunt helemaal zelf het programma verzinnen of een standaardprogramma draaien.

Het ding houdt verder via GPS bij waar je bent en hoe hard je gaat. Daarbovenop krijg je een e-mailtje als je je eigen record verbreekt. Ideaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding