Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil gaan beginnen met Creatine en Eiwitshakes. Krijg je van deze producten (voedingssupplementen) een kleiner geslachtsdeel? (Ja aldus vrienden)

Mijn maat, sport samen met een Poolse vent die veel 'extra's' gebruikt bij het sporten. Volgens hem is zijn geslachtsdeel verkleint door voedingsmiddelen en voornamelijk door Creatine. Het klinkt allemaal misschien stom voor de gene die het antwoord weet, alleen ik wil geen troep in mijn lijf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Is het niet zo dat de rest groter en gespierder wordt, waardoor de penis kleiner lijkt? Let wel, de penis krimpt ook iets met de jaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begreep van veel mensen die sported dat je lid krimpt van steroids.
Wellicht ie dat on the side gebruikt, als het echt zo zichtbaar is?! =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Creatine zekers niet en van Eiwitshakes ook niet. Wel van die andere troep: steroiden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Ik zal even het verschil uitleggen tussen Creatine en Eiwitshakes.

Creatine: Creatine is een natuurlijke stof die in het lichaam gevormd wordt in de lever, de nieren en de pancreas uit 3 aminozuren.

Creatine word gebonden in de spiercellen met een fosfaatgroep dat daardoor creatinefosfaat creeërt.
Dit stofje is belangrijk voor de energie productie voor de spieren.

Arginine, Glycine, Methionine.

Aminozuren zijn bouwstenen voor Proteïnen (eiwitten) die weer op hun beurt de belangrijkste bouwstenen zijn in het lichaam.

Aminozuren hebben veel functies in het lichaam onder andere: Hersenfunctie, verwijdering afvalstoffen, transport belangrijke mineralen.

In totaal zijn er 22 aminozuren.

Eiwit shakes zijn een geconcentreerde hoeveelheid eiwitten uit verschillende bronnen en de kwaliteit van de eiwit bepaald weer de opname snelheid van dat type eiwit.

Beide producten hebben in geen enkele manier te maken met de grootte of formaat van het geslachtsdeel.

Gr Gaelwyn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing