Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet je allemaal aan denken als je een sport toernooi gaat organiseren?

Op korte termijn moet ik een sporttoernooi organiseren. Ik weet helaas nog niet om welke sport het toernooi gaat maar moet daar binnenkort over vergaderen. In die vergadering lijkt het me handig om alvast een lijst te hebben met dingen die allemaal geregeld moet worden. Een aantal dingen heb ik al, zoals scheidsrechters, fluitjes, attributen. Ik heb geen ervaring hiermee dus heb eigenlijk geen idee wat hier allemaal bij komt kijken... Wie heeft er raad?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al attributen, terwijl de sport nog niet bekend is:P?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel niet wat ik al heb, maar wat ik op het lijst je heb staan. Attributen is per sport verschillend en dan kan ik gewoon op internet de regels opzoeken en de benodigdheden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ruimte om te sporten en te verkleden eventueel ook douchen
EHBO
drink en eetgelegenheid
sporters
ruimte voor kijkers
entreegeld
parkeren invaliden
toiletten
kluisjes of veilige ruimte om kleding en persoonlijke eigendommen op te bergen.
eventueel aanvraag gemeente
verzekeringen
financiering
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt!! Aan bijvoorbeeld kluisjes/verzekeringen/parkeren had ik niet gedacht ;)

Andere antwoorden (1)

mijn voorganger heeft al n plus verdiend, maar wat denk je van reclame via posters of/en plaatselijke krant

Toegevoegd na 30 seconden:
en misschien kun je ergens sponsors vandaan halen
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een voor een school, dus reclame is niet relevant. Toch heel erg bedankt voor het meedenken!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding