Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik woon in gemeente Roosendaal, kan ik ergens in de buurt goedkoop en goed vuurwerk inkopen?

Ik wil vuurwerk kopen in gemeente Roosendaal. ik zoek een winkel waar ik goedkoop en goed vuurwerk kan inkopen, niet te ver van Gemeente Roosendaal vandaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
678
ItisILeClerc
12 jaar geleden
folders met verkooppunten komen vanzelf door de brievenbus

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

GOEDKOOP EN GOED KAN NIET!!! Goedkoop is troep!! België is te duur en te ver voor je zoals uit je verhaal blijkt, maar daar moet je zijn voor GOED vuurwerk, in dit land met z'n lullige regeltjes is geen ruimte voor echt goed vuurwerk... als je denkt dat je nu voor 40 euro eindelijk een goeie cakebox hebt gekocht blijkt er voor 3 kilo aan klei, en 100 gram aan kruit in te zitten zodat ie niet omwaait, in een belgische cakebox is dit juist andersom :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede tip!

Andere antwoorden (2)

Even met auto over de grens, vuurwerk zat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minnen prima, maar wel met reactie!
anders wat anders gaan doen, minkukel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trek het je niet aan Freek, de verveling en/of alcohol en/of cannabis slaat toe: "wat zal ik nu weer eens gaan doen" om 10 over 11? Beetje "minnen"op GV: humor (?) Ter compensatie plus van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat mensen er een probleem mee hebben dat er door mensen aangezet wordt tot handelingen die bij wet verboden zijn, het aanzetten tot zoiets is overigens ook strafbaar.
België (zie ook Freekfluweel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding