Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er gaan geruchten de ronden dat Coldplay en The Beatles zullen spelen op de OS 2012 als acts na de openingsronde. Wie zal er nog spelen?

OS= Olympische Spelen

Toegevoegd na 1 dag:
Wat Coldplay betreft:
http://www.popeater.com/2011/04/09/coldplay-2010-olympics-opening-ceremony/

Wat The Beatles betreft: ik had een artikel gelezen waarin ze zeiden dat ze een act gingen doen, maar juist las ik dat Ringo Starr dat heeft afgelast omdat hij een tour ging maken in Amerika.

Toegevoegd na 1 dag:
Wat Coldplay betreft:
http://www.popeater.com/2011/04/09/coldplay-2010-olympics-opening-ceremony/

Wat The Beatles betreft: ik had een artikel gelezen waarin ze zeiden dat ze een act gingen doen, maar juist las ik dat Ringo Starr dat heeft afgelast omdat hij een tour ging maken in Amerika.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me sterk dat de Beatles nog optreden aangezien dat de helft dood is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Beatles????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal alsnog cool zijn als ze optreden:D maar alleen coldplay zal al mooi zijn!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

David Bowie, Van Morrison en Jimmy Page (Led Zeppelin).

Volgens mij is van Coldplay nog niet zeker of ze komen, het is hun gevraagd om de opening te doen, maar ik heb nog nergens bevestiging gezien dat ze het ook gaan doen.

Artiesten die eventueel ook mee zouden kunnen doen zijn Elton John, Sting en natuurlijk de overgebleven Beatles Paul McCartney en Ringo Starr. Maar van de resterende Beatles wordt getwijfeld of ze ook echt komen, gezien hun leeftijd. (respectievelijk 70 en 71 jaar).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
George ,Harrison ,en John Lennon zijn overleden ,dus die komen waarschijnlijk niet .

Andere antwoorden (1)

Naast George Harrison is de andere Beatle John Lennon en die is dood dus dat wordt wat lastig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing