Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er nog kermissen waar je oudere attracties kan bijwonen?

ik bedoel dan de steile wand, de waarzegster, het rariteitenkabinet, muizenstad .

13 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben van plan een reisgezelschap te starten die dit weer doet, dus over een paar jaar zal dat allemaal mogelijk zijn!!! :D ik zoek nog mensen die mee willen doen, dus als je wil? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie Vraag! +
Dat zou ik ook nog wel eens terug willen zien, al die oude attracties, uit nostalgie :-) Ik ga de antwoorden zeker volgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, op de Tilburgse kermis komen dit soort attracties nog elk jaar terug!
En ook in veel dorpen zie je nog wel eens iets ouderwets verschijnen..bij ons bijv altijd een oldtimer zweefmolen en de de rups...en altijd volle bak hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dank congoleo, +
wat heb je dan precies in tilburg?
is voor mij een eind uit de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pff..eigenlijk alles wat je zo'n beetje noemde.. een een lachspiegel wand..een doolhof..een echt spookhuis...er was een paar geleden een hele straat mee ingericht zodat het allemaal bij elkaar stond..super gezellig! Maar of het nog altijd elk jaar zo groot is afgezet is afwachten natuurlijk...

Andere antwoorden (2)

Ja, in Laren. Naast spectaculair vermaak zijn de waarzegger en de rupsbaan terug op de kermis. Ook staan er opnieuw unieke antieke attracties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dank siska +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook bedankt voor het plusje :)
In Utrecht de piekekermis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding