Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet met twee anderen een wandelroute uitstippelen door een stad voor een paar klasgenoten. Iemand originele ideeën?

Wij hebben de route al gekregen, maar wij moeten bij de monumenten waar men langs komt, ook een woordje uitleg bij geven. Echter zijn wij op dat moment daar niet bij. Ik vroeg mij af of jullie toevallig een originele manier weet om dit uit te leggen? Wij vonden een blad met daarop de nodige informatie en historiek ook ietwat saai en een cliché.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan je de tekst niet inspreken, ik kom nog uit de tijd van de walk-man en het cassette bandje, maar daar is vast wel iets moderners voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt op sommige locaties de informatie "verstoppen". Op de routebeschrijving krijgen ze een hint mee waar ze de info kunnen vinden. Opdracht is dan om dat verhaal hardop voor te lezen.

Een andere mogelijkheid is dat je regelt dat men onderweg ergens moet aanbellen en dat degene die de deur opent, iets over de geschiedenis vertelt. Maar je kunt de wandelaars natuurlijk ook gewoon "naar de bakker of slager" in de buurt van een gebouw sturen, waar ze een A4-tje met info krijgen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding