Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

What is een goed creatine schema voor de eerste maand?

Zou iemand mij het kunnen vertellen wat het beste bij deze bulking te schema is? Thanx!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je moet je creatine spiegel eerst verhogen dmv 5 dagen, 3 maal daags 5 gram in te nemen. Dit wordt ook wel de oplaadfase genoemd.

Na deze 5 dagen eenmaal daags innemen. Je kan t beste na de training dit innemen met sinaasappelsap, zodat je lichaam de creatine het beste in je lichaam opneemt. Verder heb ik nog twee tips: drink meer water dan normaal, want je lichaam heeft dat echt nodig en slaat het extra vocht op in je lichaam. Je bent hierdoor ook een paar kilo zwaarder na een paar dagen en dit zorgt ervoor dat je meer kracht hebt tijdens je training. Na 6 weken kan je btw t beste weer een tijdje zonder creatine trainen, er gebeurt niks ergs, maar uiteindelijk went je lichaam aan de creatine en dan heb je minder vooruitgang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even een aavulling.. beste creatine uit eigen ervaring en omgeving is creatine van axis labs. Geen oplaasfase nodig en super droog resultaat. Zoals hierboven omschreven is creatine hydrolisaat. Persoonlijke nadelen vind ik dat het heel veel vocht vasthoudt (vandaar dat je veel moet drinken) wat resulteert in snel gewicht maar ook in je gezicht. Je krijgt er echt een dikke kop van!
Tip voor bulken: ga hoger in je koolhydraten zitten,gebruik evt weightgainers. en nog een tip,creatine van axis labs in combinatie met no-explode werkt echt mega goed! ik ging er echt super hard op! succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: