Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort een Adidas trainingsbroek een beetje wijd te zijn?

Ik heb gisteren een Adidas trainingsbroek besteld, en vandaag al ontvangen. Mijn broek maat is 36/38, en ik heb dit in maat 36 besteld, omdat ik heb gehoord dat ze best wel grootvallen. Hij past me precies. Mijn vraag is, hoort een trainingsbroek een beetje wijd te zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Het kan zijn dat je wat dunner bent, dan lijkt veel al heel erg wijd, vooral als je skinny jeans (?) gewent bent. Ik heb zelf ook een adidas trainingsbroek en wat ik merkte was dat het ook wat wijder was, maar dat went snel.

Zodra het maar de goede lengte is en het lekker zit!
Als je er niet lekker bij voelt of dat de pijpen wat te lang zijn zou ik een maatje kleiner kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'T hoeft niet per se, kzelf vind het fijner als 'ie wat wijder is. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon, als 'ie precies past en hij zit lekker, dan is het wel goed hoor ;) Dan maakt het niet uit wat 'hoort', als je er maar lekker in kunt sporten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je een trainingsbroek vaak over je sportkleding aandoet (dat is tenminste de opzet van trainingspakken volgens mij) is het handig als ze ruim genoeg zitten om er iets onder te dragen. Dus een beetje wijd is. Maar als dat joue bedoeling nieet is mag hij ook precies passen
anneliez
13 jaar geleden
Net hoe je het zelf vind ja.Ik vind het zeker niet fijn als een trainingsbroek strak zit.
Ik vind; Een trainingbroek hoort n beetje wijd te zijn.
Maar het is net hoe jij erover denkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de lengte goed is.. Is het wel jammer dat je een maat groter moet nemen, hopen dat het in de lengte niet te veel scheelt. Dan bestel je gewoon een maat groter en eerlijk gezegt denk ik dat ie niet te groot zal vallen, aangezien die echt op je huid plakt wanneer je zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn Adidas broek is na het wassen nog wat gekrompen, dus misschien wordt hij bij jou ook nog wat strakker.
Strak of los.. Het is maar wat je zelf mooi en fijn vindt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hoort wel dat is zo gemaakt want dan kan je er goed in sporten of rennen maar na een paar keer wassen is hij minder wijd
ook kan hij gewoon iets te grood zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing