Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

help ik werk ook nog eens met hem wat moet ik nu doen?

zou een man voor je koken als hij alleen sex van je wilt, terwijl hij naar mijn mening ook wel een vrouw uit de stad kan krijgen. hij wil overigens geen relatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
867
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat noemen ze uitgekookt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Een vrouw uit de stad kan krijgen'? Is er dan verschil tussen die twee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik zou denken omdat ik ook met hem werk. dan is er toch ook de kans dat er moeilijkheden kan komen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

er is een amerikaanse uitdrukking: dont shit where you eat.. vrij vertaald: doe niks wat slecht kan uitpakken in/op een plek die je nodig hebt.. zoals je werk...

maar er zijn 1000en goede relaties ontstaan op het werk.. use your own judgement
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd heb er nu ook last van. ook vanwege er meer aan de hand was.. bv ik zei eerst een paar x nee maar dat is wel mijn eigenschuld heb het uiteindelijk toch toegelaten. vervolgens negeerde die mij.. dat is geescaleerd want ik wil niet op die manier behandeld worden. als gevolg hij komt met een heel lulverhaal aan om alles in mijn schoenen te schuiven. maar we zijn beiden schuld. vervolgens durfde ik niet meer naar mijn werk en zit 2 weken thuis. heb het wel verteld nu passen ze onze roosters aan zodat we elkaar niet meer hoeven te zien voorlopig.

Andere antwoorden (7)

ligt eraan wat voor man het is , een man die echt alleen op sex uit is zal idd wel moeite doen , maar ook niet teveel want daar heeft ie ook weer geen zin in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat alles is wat hij moet doen om jou het bed in te krijgen, waarom zou hij dat dan niet doen?

Het lijkt mij makkelijker voor hem om iets meer moeite te doen zodat het met iemand is die hij kent, dan met een onbekende het bed in duiken.

Voor sex heb je nog altijd 2 personen nodig en jij hebt hiermee ingestemd. Als hij duidelijk laat weten dat hij geen relatie wil, wat kun je verder dan nog doen? Niks.

Wat wil je van hem? Wel een relatie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per persoon. De enne man doet echt alles voor een keertje sex en de ander vindt het fijn om voor iemand te koken.
Je vertelt ook dat hij geen relatie wil, misschien kan je aan hem vragen wat hij wel wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij zei wel dat het voor hem niet uitmaakt dat hij best wil afspreken weer, maar omdat ik hem wel wat leuk ben gaan vinden weet hij niet of het verstandig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat hij niet per definitie op zoek is naar een relatie maar er wel voor open staat.
Wat je eventueel kunt doen is een paar keer afspreken maar nog even terughoudend zijn op seksuele gebied.
Na een paar keer afspreken en een paar goede gesprekken zou er meer duidelijkheid zijn in wat hij nou wil. Een relatie met een collega kan heel erg goed gaan. Collega's van mij hebben al jaren lang een hele goede relatie, maar dan moet jij (jullie) zeker weten dat dit is wat jij wil.
Je moet jezelf afvragen of je nog steeds met em kan werken als een eventuele relatie zou mislukken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees net in ander reactie van jou dat jij ook nog niet aan een relatie toen bent.
Misschien moet jij dan maar voorlopig een vriendschappelijke relatie onderhouden met deze man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja even kijken hoe ik het ga aanpakken dan. was dinsdag hem tegengekomen maar ik was behoorlijk dronken en plakkerig aan het doen. hij kon daar niet zo goed tegen. en zei ook tegen mij dat hij geen relatie wil omdat hij ook niet tegen klef gedoe kan.
vervolgens heb ik de dag erna een sms gestuurd met daarin sorry als ik wat lastig was gister maar ik was behoorlijk dronken. daarop heb ik niets gehoord meer.
het vervelende is dan ook dat ik hem echt wel leuk vind. maar weet wel als ik nog meer smsjes ga sturen dat ik het helemaal verpest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je moet inderdaad niet te veel contact zoeken. Maar laat wel weten dat je er open voor staat.
In een dronken bui kunnen we rare dingen doen, belangrijk is dat je laat wie je in het dagelijkse leven bent. Jij moet niet veranderen voor een ander. Hij moet jou accepteren voor wie jij bent.
Het kan zo zijn dat hij jou echt alleen maar als een vriendin ziet en niet anders.
Probeer nog een keer af te spreken (deze keer niet te veel drinken) en praat gewoon met hem als een vriend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hij weet dat ik er voor open sta.
ik denk dat ik gewoon even afwacht dat ik zowiezo niets laat horen tot volgende week zaterdag. ga donderdag ook weer werken. misschien dat ik hem dan zie maar dan hou ik het gewoon luchtig.
ben anders echt bang dat ik hem veel te veel afschrik. en dat hij nooit meer wilt afspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad verstandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb toch maar gevraagd of hij boos was over de dinsdag.. vanwege dat ik niets meer hoorde..
nou kreeg dus terug dat hij niet van gediend was dat ik aan hem bleef trekken terwijl hij me maar bleef waarschuwen. en dat ik me gedroeg als een klein kind en hij had daar geen behoefte aan en drank vond die geen excuus omdat die zelf ook behoorlijk dronken was..
nouja vind deze reactie van hem zeer overdreven en hem gezegd ook dat ik niet meer precies wist wat er gebeurd was dat ik het van een vriendin heb moeten horen. dat ik me er ook voor schaamde en of we niet als volwassen mensen het konden uitpraten anders want voel me niet relax erbij..
kreeg toen dus terug was al goed en hij was niet boos..
maar goed.. ik ben er eigenlijk wel klaar mee.. hij weet ook hoe ik normaal ben. net of hij nooit dingen heeft gedaan in een dronken bui..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok. Dan zou ik hem maar uit je hoofd proberen te zetten. Zijn reactie lijkt me ook erg overdreven. Voorlopig alle contact met hem beperken. Je kunt beter krijgen.
Hoi Sabrina,

Ja hoor, dat zou een man echt wel doen. Misschien gebruikt hij het koken juist als middel om jou in bed te krijgen.

Je vorige stukje over die man is helaas verwijderd, maar die man wilt echt niet meer met je dan seks vrees ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat deze man gewoon een leuke avond wil hebben en als toetje een lekkere vrij partij.
Het gaat lijkt me niet om platte sex.
En hij vind jou een gezellige meid om een avond mee door te brengen.

Dat je met hem werkt is iets wat je zelf moet bepalen of je dat wilt en ermee om kan gaan.
"Don't fuck business" is een bekend gezegde dat aangeeft dat het moeilijk kan zijn om alleen sex te hebben met iemand op het werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent wel meer waard dan dit. Als je iemand nodig hebt, eens down bent ofzo, kun je dan niet bij je vriendinnen terecht of familie? Zoek afleiding, ga uit, maar verlaag jezelf niet ik vind het zonde. Een man moet meer moeite doen om jou te krijgen en dan heb ik het nog geeneens over 'in bed' te krijgen. Er zijn zat fora waar je je verhaal kwijt kunt als je het even moeilijk hebt, je mag mij ook altijd een pm sturen, maar zoek het niet bij iemand die alleen maar sex met je wilt.. Houd je in en op lange termijn ervaar je de positieve gevolgen hiervan. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mannen willen niet dat het een naam heeft. Zij willen het woord relatie niet horen of krijgen het benauwd zodra het vast moet gaan worden. Van nature zijn zij er niet voor gemaakt om een vaste relatie te beginnen. Dat ze dan wel intiem met je zijn wil nog niet zeggen dat ze dan alleen maar op sex uit zijn. Stiekem willen veel mannen namelijk die vastigheid toch wel, ze willen het alleen niet over gevoelens hebben. Das meer een vrouwen ding zeg maar. Das ff heel algemeen he. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, en ik zeg ook niet dat hij niet alleen op sex uit is. Een rechtstreeks antwoordo p je vraag: Ja een man die het alleen om sex te doen is wil ook wel voor je koken hoor, en wel meer ook. Het kan alle kanten op. Vraag is: Hoe voelt het voor jou? Als het voor jou al belletjes doet rinkelen, zou ik het afkappen. Daar hij ook nog een collega is zou ik het zelf sowieso al niet doen, maar das mijn mening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding