Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe een dagje Efteling betaalbaar te houden?

Voor mijn verjaardag wil ik een drietal mensen meenemen voor een dagje Efteling. Hoe kan ik deze dag zo betaalbaar mogelijk houden?

We gaan dan sowieso met de trein en de bus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 iemand naar binnen die opnames maakt (mag dat eigenlijk?) of foto's en die dat dan nadien in geuren en kleuren beschrijft aan de andere 3.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een vriendin die ook naar de Efteling gaat. Zij heeft een boekje gekregen van de NS met spoordeel weken. ik weet niet of jij die ook heb gekregen? Daar kan je naar de Efteling voor 35 euro en dan heb je de trein- en buskaart al betaald! Dan betaal je 1 euro voor de reis. Dit heeft ze me uitgelegd, ik weet het allemaal niet zo goed, maar moet je maar kijken op www.ns.nl/spoordeelweken dan zie je vanzelf iets met de efteling staan! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Aangezien je bij de efteling alleen betaalt voor toegang, en voor eten en drinken, zou ik zeggen: neem je eigen eten en drinken mee.

Aan de toegangsprijs valt weinig te doen, of je moet ergens kortingsbonnen hebben liggen. En voor de Efteling zijn heel het jaar door eigenlijk wel acties, dus dat moet niet al te moeilijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
gewoon zelf broodjes,drinken en snoepjes mee te nemen, dus zo weinig mogelijk op het park iets kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval met korting reizen (trein) of met de auto. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan 4 volledige treintickets!!
Kaartje efteling online kopen (scheelt weer 1 a 2 euro per kaartje). Als je genoeg airmiles hebt, kan je kaartjes met kortingmiles kopen. Eten en in ieder geval drinken van huis meenemen. Drinken en eten daar is prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een kortingskaart voor de trein. Dit kost eenmalig 50 euro maar je kunt wel met zijn drieën met korting reizen en daarna ook nog 1 persoon de rest van het jaar. Je moet wel even uitrekenen of je die 50 euro eruit haalt maar als je langer dan anderhalf uur reist dan haal je het er wel uit.

Je kunt ook hopen dat de kruidvat nog zo'n trein actie doet.

Aan de bus kun je weinig doen, behalve een efteling buskaartje kopen. Dat is iets goedkoper dan met de strippenkaart.

Aan de entree kun je misschien iets doen door een actie van een supermarkt of een andere actie.

Eten en drinken neem je gewoon lekker vanuit huis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korting met de trein is sowieso mogelijk, aangezien ik een studentenkaart heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb je er niet bij gezegd vraagje90 :P Maar daar bespaar je al een hoop mee, ook al zul je dat niet zo ervaren omdat je tot al met korting reist :)
De pretparken houden vaak regionale acties om mensen van buiten de regio aan te trekken. Deze actiecoupons blijven normaal gesproken binnen het verspreidingsgebied, maar met de mogelijkheden van het internet kan iedereen over deze coupons beschikken. Mensen die een actiecoupon hebben, maar die er geen gebruik van maken, bieden deze vaak aan op Marktplaats. Voor een redelijk bedrag kunt u deze vaak overnemen. Het gaat om kleine voordeeltjes, zoals bijvoorbeeld €3 korting op de entreeprijs per persoon. Voor een gezin kan het toch een redelijke besparing opleveren. Ga wel ruim voordat het uitje gepland staat op zoek naar deze actiecoupons, u moet ze namelijk nog betalen en daarna worden ze pas verstuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar onderstaande site gaat,kun je via een link daar bij de Telegraaf kaartjes bestellen waarop je 6,- p.p. korting krijgt op de intreeprijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eigen eten en drinken mee, aangezien het eten en drinken daar erg duur is. Als je rijbewijs/auto hebt, kun je beter met de auto gaan, dit is waarschijnlijk goedkoper dan 4 treintickets.
Ook lopen er vaak veel kortingacties op de efteling, in de link zie je ook nog verschillende mogelijkheden.

Veel plezier in de efteling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer korting te regelen. Dat kan door middel van spaaracties of kortingsbonnen. Wij zijn 2 maanden geleden geweest met de spaaractie van AH. Wij hebben in het park alleen koffie met iets erbij gedaan en een patatje. Op de terug weg zijn we uit eten geweest. Veel goedkoper dan in het park.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zie net een aanbieding in de nieuwste Veronica Gids.
Een retourtje Efteling met de trein inc. toegang tot het park voor 35 euro p/p. Dan kost de trein maar 1 euro p/p.

ns.nl/spoorwinkel

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry verkeerd adres dit is het juiste: ns.nl/spoordeelwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding