Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet in de buurt van den Bosch een club waar in kan aansluiten met Modern Western Squaredance?

Ik heb jaren lang op squaredance gezeten maar in Oss is het maar één maal per maand en Nijmegen wordt te kostbaar omdat ik alleen in een auto heen en terug moet. Het hoeft geen officiële club te zijn aangesloten bij overkoepelende organisatie, informeel is ook goed. Live opzeggen/zingen van de dansfiguren mag ook vervangen worden door opnames. Rounddance zou ik graag er bij willen doen maar helaas nog zeldzamer in Nederland. In het uiterste geval zelf een club oprichten maar hoe begin je zo iets. http://www.youtube.com/watch?v=I4lxfXltCxQ&feature=player_embedded

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het is inderdaad moeilijk te vinden.
Misschien als je bij deze organisatie eens informeert.
Erg vriendelijke mensen, ik weet zeker dat ze ook connecties hebben in Nederland.
Het is een vraagje /belletje waard! Succes en veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: