Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga binnenkort paintballen. Zijn er mensen die me enige tips kunnen geven of waar ik zeker rekening mee moet houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat bij mij als eerst opkomt:'NIET OP JE VOET SCHIETEN!'
xD was eens bij mij gebeurd super blauw.

maar evengoed.
Kijk waar je schiet, wel mikken! als je dat niet doe kan je bijv. toeschouwers verwonden (eigen ervaring)
Ook als je de vlag moet stelen of iets dergelijks, je moet schieten en lopen tegelijkertijd, want dan wordt je namelijk niet geschoten.

Stel met zn allen een plan op, wie wat gaat doen.
Als de kogels op zijn moet je ze verdelen, dus let ff op hoeveel verfbolletjes je nog heb.

Niet op iemand hoofd schieten, dat doet echt pijn. (eigen ervaring) maar dan heb je serieus nog de hele tijd koppijn. :(

voor de rest, veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet rekening houden met het feit dat je bont en blauw thuiskomt. Komt best hard aan, die verfkogels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat heb ik niet gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kwam ook als eerste bij mij op. Ik doe 't in ieder geval nooit weer.
Zet een veiligheidsbril op. Niet even afzetten ook niet voor even want als je een paintball in je ogen krijg ben je blind. Verder zal je wel
Een aantal blauwe plekken oplopen maar dat gaat wel weer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon genieten en niet te bang te zijn geraakt te worden ofzo omdat ze hard aankomen dat bederft het spel. Gewoon gaan op jacht naar de vlag en lekker veel tegenstanders neerknallen! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: draag een (oude) capuchontrui als je vrienden hebt die je vanuit de rug beschieten. Wel warm maar scheelt een hoop hoofdpijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding