Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het voetbalseizoen is weer voorbij, hoe houd ik mijn conditie op peil?

Het voetbalseizoen is weer voorbij ik wil mijn conditie dan toch wel op peil houden. Maar ik heb geen zin in hardlopen en ik ben 14 dus ik mag ook nog niet fitnessen wat nu??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Je kan gaan fietsen, zwemmen of (wat voor mij erg hoe werkt) thaiboxen. Daarmee houd je je conditie wel op peil, maar niet zo goed als met hardlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je kunt doen is op de sport honkbal gaan. Deze past precies in het seizoen dat voetbal stopt.
Daar moet je ook rennen en houd je alle spieren soepel. Daarnaast ben. Je met een teamsport bezig en mag je LEGAAL stelen en slaan,haha.

Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zaalvoetbal of een andere balsport waarbij je moet rennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je geen zin hebt in hardlopen want het heel leuk zijn om af en toe 's ochtends voor jezelf hard te lopen... Als je veertien bent mag je volgens mij wel fitnissen! Ik ken genoeg mensen die dat wel doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij mag je wel fitnessen, maar nog niet alle toestellen/gewichten gebruiken, ga eens langs bij de fitness en vraag er eens naar, en als het mag en je daar dan heen gaat, vraag dan ook of ze wat instructies willen geven, en dat je het doet om je conditie op pijl te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing