Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn platte buik terug?

Ik heb een ronde/bolle buik als ik mijn buikspieren niet aanspan. Als ik deze wel aanspan heb ik een mooie platte buik, hoe kan ik dit altijd hebben? Ik drink al water, skate op zondag, doe sit-ups en doe 2x in de week 1 uur zwemmen intensief. Hoe kan ik het sneller laten gaan want ik merk in 3 weken pas dat er 2kg af is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het schijnt dat het ook belangrijk is je schuine buikspieren te oefenen. Zoek maar eens oefeningen op youtube. Ik doe op dit ogenblik dagelijks een aantal van die oefeningen en heb het idee dat het helpt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nooit plaatselijk vet verbranden. Dus al doe je iedere dag buikspieroefeningen, het enige effect dat je dan kunt hebben is dat je spieren wel dikker worden, maar niet zichtbaarder. Sterker nog, je kunt er zelf iets dikker uit gaan zien omdat je dikkere buikspieren je laagje vet dan ook iets meer naar buiten drukt. Verder is 3 kilo afvallen in 2 weken behoorlijk veel dus als je dat blijft doen zou je in de komende 6 weken nog 4 kilo kwijt zijn. Wil je echt sneller zal je moeten sporten met een hartslag die vet verbrandt. Loop anders even langs een sportschool, zij kunnen aan de hand van je gewicht, leeftijd, sekse en lengte bepalen met welke hartslag je het snelst vet verbrandt. Een combinatie van Lichte Cardio en krachttraining werkt over het algemeen het best.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sit ups, elke ochtend als je wakker wordt. 100 met benen hoog, 100 benen links, 100 benen rechts, 100 benen plat op de grond. Als in, week 1. Dan de frequentie opvoeren.
Of zit je al op die frequentie? Dan nog meer doen.
Ik doe t ook en zie best snel resultaat.
Als je achter veel vet op je buik hebt, dan zitten je spieren daarachter verstopt, dan moet je idd ook eerst afvallen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder eten dan je verbruikt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Twee kilo in drie weken is wel goed. Dat is 35 kilo per jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding