Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

hier wel!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/iemand-ervaring-slim-belly-210905/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Slim belly is geloof ik net zoiets als better belly. Dat laatste heb ik een keer gedaan, maar is me tegen gevallen. Ik moest 3x in de week, 4 weken lang drie kwartier cardio doen met zo'n band om. Wel lekker zweten elke keer, maar het resultaat was nihil en zeker niet wat ze beloven (buikomvang minder en kilo's afvallen). Ik merkte weer wel dat m'n benen en een beetje buik wat strakker werden. Heb trouwens ook niet echt overgewicht, dat zal wel schelen per persoon dus. Maar in mijn geval: veel moeite voor weinig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, zeker heb ik ervaring! Ik kan het zeker aanraden. Door de cardio ging mijn conditie vooruit en mijn buik werd steeds platter. Onder de band wordt de doorbloeding gestimuleerd en zweet je enorm.
Ik volgde niet het geadviseerde dieet ernaast, dus ben maar zo'n 2 kilo afgevallen, maar wel vele centimeters van mijn taille en buik! Ik had altijd echt zo'n heuvel onder mijn navel en die is strakker en platter. Mijn hele taille en buik is ook steviger geworden. Ik heb het 2 maanden gedaan en ga binnenkort verder. Ik kan namelijk nog wel wat cm's kwijt en ik ga het combineren met Slim Legs. Ik ben fan!

Toegevoegd na 1 minuut:
NB Waar ik het doe zijn trouwens al vele enthousiaste vrouwen en mannen met enorm goede resultaten. Wij werkten ook mee aan een landelijk onderzoek van Slim Belly. De resultaten zijn zo goed dat ze er zelfs een niet goed-geld terug garantie op willen gaan geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding