Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er een beroemdheid in de familie?

Wie heeft er een beroemdheid in familie of kennissenkring? Zo ja, wie?hoe vind je dat? Hoe gaan anderen daarmee om en hoe goed is jou band met die persoon?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (10)

Als je een dorpsgek een beroemdheid kunt noemen, dan: Mijn vader!

Toegevoegd op 19-06-2009 13:18:33
Ik vind het niet erg, hij blijft m'n vader. Tja, door die anderen IS hij de dorpsgek, dus goed, waarschijnlijk. Ik heb een redelijke band met hem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dode beroemdheden ook gelden, dan heb ik een over-over-over-over-overgrootvader die in menig geschiedenisboek over Nederland genoemd wordt.

Hoe ik er mee om ga? Niet, hij is al enige eeuwen niet meer. En ja, ik heb dus nooit de kans gekregen een band met hem op te bouwen. Heb qua eigenschappen wel veel van hem weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb wel een broer die een plaatselijke beroemdheid is... maar het is en blijft mijn beroertje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja jullie kennen allemaal mijn oom.
en de band is gewoon zoals bij de meeste familie's je ziet elkaar als je op visite bent en andersom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn ooit ouds getraceerde voorvader ligt hier op hemelsbreed 100 mtr. afstand in een monumentaal graf in de kerk. "Egbert (van huppelepup) Hertog van (Groot)Gelre"...

En deze man stond ooit bekend als één van de moordzuchtigste en oorlogszuchtigste van wat nu Nederland is. Maar ook de man die zo'n beetje de meeste stadsrechten in Nederland heeft uitgegeven.

En het grappige is dat ons familiewapen identiek is aan dat van de stad, waar ik nu woon...:D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een achterneef van mij speelde in de band "De Dutch Boys" ... ach, je weet wel, die van Boer Harms ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, m'n moeder. Ze is de koningin van NL.

groetjes, Lex
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb bekende politici in de familie....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel mensen in de familie die redelijk bekend zijn. Daarnaast ook mensen die al dood zijn, maar toch bekend.
Hoe ga je daarmee om: Normaal, en veel van die mensen zijn verre familie, dus die spreek ik toch niet/nauwlijks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb wel bekende klanten in mn winkel, zoals een aantal zangers, en een paparazzi fotograaf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing