Was dat spaanse doelpunt echt buitenspel?
Ik was net in de keuken, hoorde het alleen de verslaggever zeggen. Was het echt zo of maakte hij dat ervan?
Toegevoegd na 3 minuten:
Zo niet, waarom zegt hij dat dan? -_-
Toegevoegd na 11 uur:
Ok, het gaat om de WK finale 2010.
12K
12K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat je erbij kan toevoegen , WK finale 2010. Als wij over bijvoorbeeld 16 jaar teruglezen kunnen we zien dat het om deze match gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XD juist...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wordt er lekker fel gemind op de antwoorden, zijn we een beetje sip?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer voor nederland maar spanje heeft het echt verdiend !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het doelpunt niet maar zoals er al eerder werd beschreven was de pass ervoor wel buitenspel. Onbegrijpelijk dat hier niet voor gevlagd is, maar ik feliciteer Spanje toch van harte. Ze hebben het wel verdiend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee spanje was echt beter... 1974, 1978, 2010 zucht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er was voorafgaand aan het doelpunt sprake van buitenspel,werd daar voor af-gefluit dan was er ook niet gescoord.
dat kan je de beide ploegen niet aanrekenen maar de arbitrage wel die toch ,naar mijn mening,iets meer de spaanse kant aanhing. toch vind ik het een prestatie om de 2de van de wereld te zijn en spanje gefeliciteerd met de 1ste plaats.
dat kan je de beide ploegen niet aanrekenen maar de arbitrage wel die toch ,naar mijn mening,iets meer de spaanse kant aanhing. toch vind ik het een prestatie om de 2de van de wereld te zijn en spanje gefeliciteerd met de 1ste plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou me vast aan een simpele wijsheid: Zonder oorzaak geen gevolg.
Die vrije trap tegen Heitinga, daar valt mee te leven; de gele kaart was genant. Het feit dat ze de laatste 10 minuten met 10 man stonden en Spanje TOEN een doelpunt hebben gemaakt, ja hoor jongens, dat is PUUR toeval.
Dat een schot op doel 3 meter wordt veranderd middels een schouder, maar de scheids ipv een corner een doeltrap geeft, voorafgaand aan de Nederlandse tegengoal, dat geeft ook niets!
En tot slot.. Het moment vlak voor de tegengoal. Het feit dat Spanje daar ten onrechte balbezit hield, direct voordat de goal viel.. Nee hoor jongens, we zijn niet genaaid.
En de scheids?! Toppertje! Robben, een half doorgebroken speler wordt gewoon heel laf vastgehouden, maar de scheids ziet niks, doet niks.. geen rood.. zelfs geen geel.. of toch?! Op het moment dat Robben zich wel zo godvergeten kut voelt door de fout die de scheids zojuist weer gemaakt heeft.. die haast emotioneel naar de scheids toe snelt.. HIJ krijgt geel.
Samengevat: dit was verdrietig, onnodig, en hoe je het ook went of keert, dit was NIET gebeurd wanneer de scheids het geheel zou overzien en wanneer deze man meer neutraal was (of toevallig de overtredingen van Spanje OOK zou zien)..
Toch, Nederland heeft voetballend iets neergezet om trots op te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik hoor net dat t geen buitenspel was...
helaas voor nederland
helaas voor nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd het was gewoon buiten spel voor spanje nederland heeft gewoon gewonnen dat zeggen we allemaal hier
spanje heeft gewonnen met vals spelen het was buiten spel en nederland loopt buiten spel dan word er wel afgefluit de grens rechter lette gewoon op die vis want die heeft ook voorspelt dat spanje ging winnen en daar heeft de grens rechter op gelet
gr peter
spanje heeft gewonnen met vals spelen het was buiten spel en nederland loopt buiten spel dan word er wel afgefluit de grens rechter lette gewoon op die vis want die heeft ook voorspelt dat spanje ging winnen en daar heeft de grens rechter op gelet
gr peter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp niet waarom onze antwoorden naar reacties zijn verplaatst zou het aan de min-naars liggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp het ook niet, ik vind het goede antwoorden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.