Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Ze kennen het niet of ze generen zich.Veel mannen vinden het niet stoer om mee te zingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze vals zingen,ze voelen ze er niet te groot voor dat weet ik zeker

Ze kennen alleen het eerste couplet trouwens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gemiddelde IQ van een voetballer komt niet boven de 80 uit. Op de vraag aan Frank de Boer wat het minimum inkomen in Nederland is dacht hij 5.000 euro per maand. Op de vraag aan Affelay wat hij van Wilders vond wat zijn antwoord:"huh, wie is Wilders?".
Dus een volkslied onthouden....................dat kan je echt niet van ze verwachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ongeveer de helft van de spelers met de wedstrijd tegen Kameroen gewoon mee zien zingen.
Wat me wel opviel tijdens de "langs de spelers gaande close-up" dat er opeens 1 niet meezong, en vervolgens de rest die nog in beeld kwam ook niet. Alsof er iets was van, "hee m'n buurman zingt niet mee, laat ik 't dan ook maar niet doen".
Ik heb juist het idee dat Bert van Marwijk (die zelf ook meezong) het weer een beetje op de rails krijgt.
Wedden dat iedereen uit volle borst meezingt als we in de finale staan?!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze het niet al;allemaal kennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het volkslied heeft toch iets van 17 coupletten? Ben al lang blij dat dat niet allemaal word gebruikt. Maar ik denk dat niemand het elftal even het lied gaat leren, daar denken ze niet aan. Het gaat om het voetballen, niet het liedje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen trots en geen ruggegraat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze niet weten wat de volkslied inhoud.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze super geconcentreerd zijn op de wedstrijd die ze zo moeten spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing