Waar haalt een verslaggever van een voetbalwedstrijd de spelers namen vandaan?
Als de bal eenmaal rolt, gaat hij van de ene naar de andere speler, maar ook de verslaggever noemt de ene na de andere naam.
Persoonlijk kan hij al de spelers niet bij naam kennen.
Aan rugnummers heeft hij niet zo veel, die zie je maar van een kant en niet altijd de zichtbare kant.
Heeft hij dan soms een oortje in, zit er iemand naast hem
die namen roept, beeldscherm of wat?
Toegevoegd na 54 minuten:
Dank voor al de antwoorden/ reacties.
Maar ik zie 22 poppetjes, die langs, door, achter, over en soms onder elkaar door gaan.
En die verslaggever blijft maar namen roepen!
Mijn zoons konden met 10 jaar probleemloos de selectie van Barcelona, Arsenal en Madrid opdreunen.
Zeker in de chaos van een aanval, ook voor de verslaggever zijn de afstanden erg groot.
En als er op het laatste moment nu andere invallers komen, die moet je dan ook goed kennen.
Kijk wat jij zegt, is het meest logische, maar als ik naar de t.v. kijk, ga ik weer twijfelen. ;-)
Daar kunnen ze gewoon een naam noemen, de luisteraars zien toch niet dat het niet Messi was, maar Balotelli (om maar even een extreem voorbeeld te noemen)
was ik al vergeten en ook de toon van de verslaggever ging steeds hoger en hoger, naarmate het doel dichterbij kwam.
om dan soms te eindigen met: goal, goal, hij zit er in, hij zit er in, wat een prachtig doelpunt, geweldig, geweldig, de kieper zag de bal niet eens aankomen, wat is dit mooi, wat is dit mooi, wat een schitterend moment...............
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.