Hoe leg je iemand goed uit dat voetbal meer is dan een spelletje... Weet iemand een filmpje waar de emotie vanaf spat.
Is er een filmpje of een tekst waardoor duidelijk word hoe diep voetbal kan zitten.
Ik ben supporter van Ajax mis geen wedstrijd. Elk dag dat Ajax voetbalt is een schitterende dag. Hoe kan je je vriendin of Familie uitleggen hoe diep Ajax zit ? Ajax is zo belangrijk voor mij. Ik sla mij eigenverjaardag ervoor over. Ik mis mijn eigen diplomauitreiking om naar Ajax te gaan. Ik geef er (zo goed als) alles voor op.
Nou is er binnenkort een Familiefeest op een dag dat Ajax speelt. Hoe kan ik nou mensen duidelijk maken wat dat voor mij betekent. Ik zoek een filmp waarin de emotie die voetbal inzich heeft kan duidelijk maken. Een schitterend compilatie van voetbal en supportersmomenten. Voor een 'non voetbalsupporter' ik ben niet zomaar een supporter die op TV alles volgt. Ik zit iedere wedstrijd met vrienden op 'de harde kern' (om het duidelijk te maken) Voor de wedstrijd in de kroeg in de stad. Het is niet alleen de westrijd (het spelletje) er komt veel meer bij kijken. Je hoort vaak Soccer is a religion. Maar het is echt een manier van leven.
Hoe maak je dit iemand duidelijk.
Gelieve geen antwoorden als, er is iets mis met jou. Het is maar een spelletje. Dat is het dus niet wil ik juist duidelijk maken.
Ik heb al 2 suggestie van vrienden gehad :
Kijk naar GREENSTREETHOOLIGANS & FOOTBALL FACTORY naar ze. Dat soort ideëen ben ik naar opzoek.
Bvd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.