Waarom zouden jongens voetbal kiezen voor afspreken met hun vriendin?
Jongens willen per se een wedstrijd zien, maar denken niet aan hun vriendin die graag wil afspreken met hun vriendje. Waarom is dat voetbal kijken nou zo belangrijk? Het is toch leuker om vaker met elkaar af te spreken, dan dat je vriendje zo nodig een voetbalwedstrijd moet zien met zijn vrienden..
Toegevoegd na 13 minuten:
Het probleem wat daarbij komt kijken is dat ik mijn vriendje maar 2 keer in de maand kan zien. Hij woont in Zuid holland en ik in Brabant. Het is dus een grote afstand. Daarom wil ik zoveel mogelijk tijd die we wél hebben met elkaar spreken!
Toch bedankt voor de reacties tot nu toe
Toegevoegd na 17 minuten:
We spreken elkaar dan wel elke dag via skype. Maar dat is toch anders dan dat je elkaar in het echt ziet.
Toegevoegd na 19 minuten:
Het gaat nu om de wedstrijd Ajax Feyenoord, en mijn vriendje is voor Feyenoord, en zijn vriend is voor Ajax. Daarom willen zij die wedstrijd graag zien. Maar daarom kan ik mijn vriendje dus niet zien. Dat vind ik echt heel jammer.
Ik snap wel dat hij graag die wedstrijd wil zien. Maar het mag hopelijk wel duidelijk zijn dat je vriendin belangrijker is dan een potje voetbal. Want waarom zou ze anders je vriendin zijn, als je toch je tijd door wil brengen met alleen maar voetbalwedstrijden?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.